Chinook Pies Podporządkowany
Autor Zdjęć : ja (appey, deviantart)
Registration date : 30/01/2009 Liczba postów : 730
Upomnienia : 0/2 Ostrzeżenia : 0/5 Płeć : Wiek : 4 lata Rasa : owczarek niemiecki długowłosy Cieczka : Nie dotyczy Ciąża : nie dotyczy
Karta Postaci Zdrowie: (100/100) Piętno: Statut:
| Temat: Rangi Nie 31 Maj - 15:22:36 | |
| Rangi władające stadem: Samiec i Samica Alpha - Para dominująca, nie muszą jednak być partnerami. Przewodzą stadu i podejmują najważniejsze decyzje. Psy ze stada muszą okazywać im szacunek oraz być im wierni. {po 1} Samiec/Samica Betha - Osobnik zastępujący przywódców, jego płeć jest obojętna. Podczas nieobecności jednego z/dwóch Alph, zastępuje ich a także doradza. Po śmierci/odejściu/rezygnacji obydwóch przywódców, zostaje on Alphą. {1} Mistrz - Była Alpha bądź starszy, doświadczony i zaufany członek stada. Może od czasu do czasu doradzić przywódcom i zastępcom, jednak głównym zadaniem Mistrza jest nauka adeptów. {byłe Alphy + 2} Książę i Księżniczka - Potomstwo Alph bądź jednej z nich. W przyszłości może{choć nie musi} zostać przywódcą.
Rangi specjalne: Kropla - Pies, będący Kroplą, może w pobliżu zbiornika wodnego wytworzyć klatkę wodną, która zamyka przeciwnika na okres 4 postów, przez ten czas przeciwnik nie może zarzucać lin, a pies może się uwolnić, jednak ranga ma ograniczenia, tylko dwa razy na miesiąc. {7 w SWD} Dowódca Kropli - Tak samo jak Kropla, jednak dodatkowo może wytworzyć wodne tornado, które może zmieść przeciwnika i odebrać mu -15 punktów życia. Używać swojej mocy może cały czas. {1 w SWD} Brzask - Można powiedzieć, że gwiazdy to jego siostry, a księżyc brat. Umie z nich czytać nawet przyszłość, jego główna mocą jest to, że za pomocą gwiazd może wytworzyć promień, który po dotknięciu przeciwnika paraliżuje go na okres 5 postów, również w dzień może użyć tego. Ograniczenia ma jednak do trzech razy w miesiącu. { 7 w SPK} Dowódca Brzasków - Jego dodatkową mocą jego jest to, że może z nocy zrobić dzień{na 30 min.}, a dzięki temu cały czas może używać mocy rangi, ponadto umie rozmawiać z księżycem, to on ma władzę nad zaćmieniem, czy pełnią. {1 w SPK} Wampir - Pies o tej randze posiada wzmocnioną budowę ciała, a jego kły wydłużają się ponad normę. Poprzez ugryzienie przeciwnika może wyssać z niego 25% siły witalnej{życia}, przez co przeciwnik mdleje na 3 posty, lecz nie jest w stanie go zabić. Tej zdolności może użyć 2 razy w miesiącu, z odstępem co najmniej tygodniowym. {7 w SKP} Dowódca Wampirów - Posiada te same zdolności co Wampir, acz w jego przypadku zdolność pobierania siły witalnej jest ograniczona do 50%, przeciwnik zaś mdleje na 5 postów, choć tygodniowy odstęp powinien być zachowany. {1 w SKP}
Rangi pozostałe: Dowódca Wojowników/Morderców - Najbardziej doświadczony wojownik lub morderca. Dowodzi nimi, organizuje im treningi. {1} Wojownik/Morderca - Walczy za stado, broni go, niejednokrotnie poluje. Wojownik broni również członków stada przed porwaniem, a Morderca dodatkowo porywa. Medyk - Leczy członków swego stada, posiada wielką wiedzę o roślinach leczniczych. Psu leczącemu się u medyka dodaje max. 10 punktów zdrowia dziennie. {1} Pomocnik Medyka - Ogólnie pomaga Medykowi oraz uczy się od niego o ziołach. Pomocnik Medyka, lecząc psa może dodać do 5 hp dziennie. Gdy Medyk umiera bądź odchodzi on go zastępuje. {1} Zwykły Pies - Członek stada bez określonych obowiązków bądź w wieku od 8 lat. Nie cechuje go ani siła fizyczna, magia ani jakakolwiek wiedza o ziołach{chyba że o tym ostatnim nauczy go Medyk}. Może patrolować granice stada, niekiedy polować. Samotnik - Po prostu pies bez stada i obowiązków. Może dołączyć do stada tylko po 2 tygodniach bycia samotnikiem. Adept - Pies będący nowy w stadzie i uczący się na wyższą rangę. Szczenię - Młody pies, mający od pierwszych dni życia do roku. Umarły - Duch psa, który umarł.
Na początek każdy otrzymuję rangę Adept bądź Szczenię, chyba że owy osobnik był już w stadzie(bądź w stadach z poprzednich edycji) i jest godny zaufania. Awanse otrzymuje się nie tylko za udzielanie się w Sprawach Stada, ale również i za grę w fabule. | |
|